Πρωτοφανείς λογικές!

 

TRIANTAFYLLIDHS-TSIPRASΘα  περίμενε κανείς να υπάρξει μία σαφής τοποθέτηση από την πλευρά της κυβέρνησης σε σχέση με τις απόψεις που ακούγονται από βουλευτές της.

Το μόνο που υπάρχει είναι …μια σιωπή.

Σε τέτοιο βαθμό που να αναρωτιέσαι τελικά  αν υπάρχει σχέση ανάμεσα στη σχεδιαζόμενη πολιτική στον τομέα της παιδείας και των απόψεων που ακούγονται.

Αν υπάρχει μια εξάρτηση και αν τέλος πάντων όλο αυτό το σκηνικό δεν είναι τίποτα άλλο παρά η διερεύνηση και τέτοιων λύσεων στο πλαίσιο της δημοσιονομικής κρίσης.

Αν η κυβέρνηση σκέπτεται δίδακτρα στα νηπιαγωγεία, στα δημοτικά, στα γυμνάσια και στα λύκεια, αν σκέπτεται χορηγίες από τους γονείς, αν σκέπτεται όλα αυτά τα οποία με παραδείγματα προσδιορίζει στο άρθρο του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης έχει παραδοθεί. Να το δηλώσει, να το θέσει σε δημόσια διαβούλευση και να εισπράξει απαραιτήτως το αντίτιμο.

Αν θα τα πούμε δίδακτρα, αν θα τα πούμε οικονομική ενίσχυση του εκπαιδευτικού είναι δευτερεύον γιατί θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο απλό:  ότι ένα ποσό θα φεύγει από την τσέπη του γονιού και θα πηγαίνει για να ικανοποιήσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή, του παιδιού τους δηλαδή.

Ας το ονομάσουν όπως θέλουν.

Να συμφωνήσουμε όμως ότι θα υπάρχει μεταφορά χρημάτων από τη μία τσέπη που δεν υπάρχουν, στην ανάγκη που πρέπει να καλύψουν.

Λέει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην απάντηση του ότι υπερασπίζεται την ελληνική οικογένεια που αιμορραγεί για να σπουδάσει τα παιδιά της και ότι υπερασπίζεται τη δημόσια παιδεία.

Αλήθεια τότε που τα καραβάνια πήγαιναν μέχρι την Ιταλία για σπουδές δεν αιμορραγούσε η ελληνική οικογένεια;

Όταν τα καραβάνια πήγαιναν στη σκλαβιά δεν είχε αιμορραγία η ελληνική οικογένεια;

Λοιπόν σήμερα χαρακτηρίζει κατ’ επίφαση την δωρεάν παιδεία και την λέει παρακολούθημα της ιδιωτικής, κάνοντας έμμεσες αναφορές σε φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, ιδιαίτερα.  Τώρα το ανακάλυψε;

Τι ομολογεί;

Απλά και μόνο την αποτυχία ενός συστήματος και την αδυναμία του ίδιου του κράτους να παρέχει και στο μέλλον δημόσια εκπαίδευση. Το να παίζουμε με τις λέξεις ότι δεν είναι δίδακτρα, είναι συνδρομή, απλά και μόνο ανοίγει η όρεξη σε ορισμένους να κάνουν πλέον την αμοιβή της εργασίας τους χορηγία.

Έτσι λοιπόν δεν θα έχουν μαθητές αλλά θα έχουν χορηγούς.

Απίστευτο σκηνικό.

Και για ποια συνδρομή του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων μιλούν;

Μήπως αυτοί έχουν το δικό τους νομισματοκοπείο και κόβουν χρήματα και μπορούν να συνδράμουν ή πρόκειται για χρήματα τα οποία πληρώνει ο γονιός;

Ανεξάρτητα με το τι εκ των υστέρων προσπαθεί να μας πει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ εκείνο που έχει ιδιαίτερη αξία είναι ότι ο ίδιος «έχει την αίσθηση ότι διεκδικεί και μάχεται με πρακτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις για μια ελκτική δημόσια δωρεάν παιδεία» όπως λέει.

Η έλξη είναι το τιμολόγιο;

Τι απίστευτα πράγματα είναι αυτά που ακούγονται.

Αν δηλαδή το άρθρο θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο κι αν θα μπορούσε κάποιος να πει ότι το παράδειγμα δεν είναι και το πλέον δόκιμο για να αποτυπώσει πιθανά την αγωνία ενός βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ σε σχέση με την δωρεάν παιδεία και το σχολείο, η απάντηση που έρχεται στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας αναγκάζει πλέον όλους μας να μιλάμε σε εντελώς διαφορετικούς τόνους γιατί πλέον δεν μιλάς για κάποιο λάθος παράδειγμα αλλά μιλάς για συνειδητές επιλογές και ψάχνεις να βρεις τις αιτίες ή αν θέλετε καλύτερα την ευθεία που ενώνει τη δημόσια θέση και την πολιτική απόφαση. Εκεί που ουσιαστικά είναι και το διακύβευμα.

Πρωτοφανή πράγματα. Πρωτοφανείς λογικές… στο όνομα μάλιστα της Αριστεράς!

Το ότι ο Φορτσάκης στηρίζει αναφανδόν την πρόταση Τριανταφυλλίδη προσδιορίζει και την κατεύθυνση της…

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s