Όλα δείχνουν …Λίτσα!

Φαίνεται πως η μακρά περίοδος αναμονής , προετοιμασίας και μαγειρεμάτων για την επιλογή του αντιπεριφερειάρχη στη Λάρισα, τελειώνει .

Ο αδύνατος κρίκος κλείνει και ισχυροποιείται. Οι υπόγειες διαδρομές , οι ψίθυροι και τα απαράδεκτα αλληλοκαρφώματα τελειώνουν.

Η ομάδα αποκτά αρχηγό και μένει η ολοκλήρωση του ψηφοδελτίου για να ξεκινήσει έστω και καθυστερημένα, η πορεία προς τις εκλογές του Νοεμβρίου.

Τις εκλογές κερδίζει το ψηφοδέλτιο και όχι μόνοι τους οι επικεφαλείς. Σωστές επιλογές θα οδηγήσουν σε καλό αποτέλεσμα. Οι «πολιτικοί κομήτες» ούτε εμπνέουν, ούτε κινητοποιούν κόσμο, ούτε μπορούν να κερδίσουν.

Η διαδικασία επιλογής αποδείχθηκε από τη φύση της προβληματική. Και τα αποτελέσματα της λούζονται σήμερα όσοι αναλαμβάνουν να «βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά».

Δεν μπορεί να επικαλείσαι την ανάγκη υλοποίησης νέων θεσμών και να επιλέγεις «παλαιοκομματικές» διαδικασίες, με κλειστές επιτροπές λίγων ανθρώπων, οι οποίο δεν συζητούν καν με τους ενδιαφερόμενους.

Δεν μπορεί να υποκαθιστάς την πολιτική λειτουργία με τις δημοσκοπήσεις. Να αντικαθιστάς δηλαδή την πολιτική και κοινωνική συμπεριφορά με το χαμόγελο , τις δημόσιες σχέσεις, αυτό που θεωρείται σήμερα αναγνωρισιμότητα!

Έγραφα παλιότερα και επιμένω:

«Οι αιρετοί θα κληθούν να υλοποιήσουν στην πρώτη περίοδο της θητείας τους το νέο Νόμο για την Διοικητική Μεταρρύθμιση της χώρας.

 Άρα στην προκειμένη περίπτωση οφείλουν όχι απλά να γνωρίζουν αλλά να ΞΕΡΟΥΝ πως μπορούν να διοικήσουν, πως μπορούν να εφαρμόσουν πολιτικές, πως μπορούν να σχεδιάσουν, πως μπορούν να διαχειριστούν τις αυξημένες αρμοδιότητες των Δημάρχων αλλά και τις εντελώς καινούργιες αρμοδιότητες των Περιφερειαρχών.

Η εμπειρία και η γνώση, οφείλει να είναι βασικότατος παράγοντας στην αξιολόγηση, καθώς καιρός για να μάθουν δεν θα υπάρξει. Και αυτό γιατί ο χρόνος θα τρέχει από την πρώτη στιγμή και για τα νέα οργανογράμματα και για τις νέες αρμοδιότητες και για τη διαχείριση του ΕΣΠΑ.

Το τραγικό σε αυτή την υπόθεση είναι ότι εύκολα μπορεί κάποιος να διαπιστώσει ένα τεράστιο έλλειμμα στοιχειώδους γνώσης του ίδιου του νομοσχεδίου ή στην καλύτερη περίπτωση μια επιφανειακή γνώση των βασικών θεμάτων που διαπραγματεύεται.

Η εμπειρία από την άλλη δεν αποκτιέται μόνο με την εκλογή κάποιου είτε σε Δημοτικό είτε σε Νομαρχιακό Συμβούλιο. Πρέπει κάποια στιγμή να αξιολογηθεί η παρουσία τους. Να υπάρξει απολογισμός της λειτουργίας τους!

Ακούω και διαβάζω το τελευταίο διάστημα «πληροφορίες» για εμπλοκή πολιτικών και βουλευτών σε αυτές τις εκλογές. Υπάρχει μάλιστα μια απλουστευμένη λογική που λέει πως ένας βουλευτής (νυν ή πρώην) μπορεί να φέρει καλύτερα εκλογικά αποτελέσματα από κάποιο άλλο πρόσωπο. Αυθαίρετο συμπέρασμα χωρίς καμία αποδεικτική δυνατότητα

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες φαίνεται ότι η επιλογή θα γίνει στο πρόσωπο της Λίτσας Λιακούλη, επικεφαλής της Νομαρχιακής Παράταξης, τα τελευταία χρόνια.

Το πήγαινε- έλα στην επιλογή δημιούργησε προβλήματα. Τουλάχιστον να κλείσει τώρα το θέμα, να υποχωρήσουν οι τόνοι και να στρατευτούν όλοι στη μάχη των εκλογών!

Πολλούς «αναντικατάστατους» γνωρίσαμε αυτό το διάστημα. Πολλά εκβιαστικά διλλήματα τέθηκαν. Πολύ «εγώ» κυκλοφόρησε! Και το «εμείς» πήγε στη γωνία.

Κινήσεις που έπρεπε να γίνουν από την πρώτη στιγμή ,δυστυχώς, έφτασαν στο πάρα πέντε.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ;;;

Θα το δείξει το αποτέλεσμα το βράδυ των εκλογών.

Διαβάστε συνέντευξη της Λίτσας Λιακούλη στις 6 Δεκεμβρίου 2009 για την «Θεσσαλική Ηχώ»

Advertisements

2 thoughts on “Όλα δείχνουν …Λίτσα!

  1. ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ http://www.pasok.gr/portal/resource/section/codeMenu

    Άρθρο 5 Κωλύματα και Ασυμβίβαστα

    1. Όσα στελέχη κατέχουν, κατόπιν διορισμού ή εκλογής, έμμισθη θέση πολιτικού
    χαρακτήρα στο κράτος ή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και στην Αυτοδιοίκηση, σε
    κοινωνικά αντιπροσωπευτικά όργανα δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι σε μονοπρόσωπα όργανα.

    2. Όσοι κατέχουν κατόπιν διορισμού θέση στην Κυβέρνηση ή στον ευρύτερο δημόσιο
    τομέα δεν είναι δυνατόν να υπερβαίνουν το 1/3 του συνόλου των μελών του Εθνικού
    Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.

    3. Οι Γραμματείς των Νομαρχιακών Επιτροπών και οι Γραμματείς των Περιφερειακών Επιτροπών δεν μπορεί να είναι υποψήφιοι βουλευτές, νομάρχες ή δήμαρχοι ή να αναδεικνύονται αντινομάρχες ή αντιδήμαρχοι.

    4. Όσοι κατέχουν κατόπιν διορισμού ή εκλογής θέση σε κρατικά, αυτοδιοικητικά ή
    κοινωνικά αντιπροσωπευτικά όργανα δεν μπορούν να υπερβαίνουν το ½ του συνόλου των μελών των αποκεντρωμένων οργάνων.

    5. Οι Γραμματείς των Συντονιστικών Επιτροπών των Τοπικών Οργανώσεων, δεν μπορεί να είναι υποψήφιοι Δήμαρχοι.

    6. Οι υποψήφιοι δήμαρχοι και νομάρχες του ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να είναι υποψήφιοι στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ειδικής πολιτικής σημασίας το Εθνικό Συμβούλιο μπορεί να αποφασίσει διαφορετικά.

    7. Οι υποψήφιοι Γραμματείς Νομαρχιακών Επιτροπών δεν μπορεί να είναι υποψήφιοι
    Γραμματείς ή μέλη Συντονιστικών Επιτροπών Τοπικών Οργανώσεων.

    8. Τα μέλη του ΠΑΣΟΚ μπορούν να συμμετέχουν μόνο σε ένα από τα ακόλουθα όργανα: Εθνικό Συμβούλιο, Περιφερειακή Επιτροπή, Νομαρχιακή Επιτροπή, Συντονιστικές Επιτροπές Τοπικών Οργανώσεων. Εξαιρούνται σύμφωνα με το Καταστατικό όσοι/ες συμμετέχουν λόγω ιδιότητας σε άλλο όργανο.

    9. Τα μέλη του Συμβουλίου Επιμόρφωσης σε κάθε Νομό δεν μπορεί να είναι υποψήφιοι Γραμματείς Περιφερειακών Επιτροπών, Γραμματείς Νομαρχιακών Επιτροπών ή Γραμματείς Τοπικών Οργανώσεων καθώς και υποψήφιοι Δήμαρχοι.

    10. Τα μέλη του ΠΑΣΟΚ μπορούν να συμμετέχουν μόνο σε ένα από τα όργανα του
    Κινήματος που εκλέγει το Εθνικό Συμβούλιο, με την εξαίρεση του άρθρου 49 παρ.3 του Καταστατικού.

    11. Οι θέσεις που συνεπάγονται κώλυμα ή ασυμβίβαστο εξειδικεύονται σε εγκύκλιο του Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου.

    Άρθρο 6 Δεοντολογία κατά την ανάδειξη των υποψηφίων Δημάρχων ή Νομαρχών

    1. Όσα Μέλη ή Φίλοι του ΠΑΣΟΚ συμμετέχουν στις διαδικασίες Πολιτικής Αξιολόγησης ή Προκριματικών Εκλογών για την ανάδειξή τους ως υποψηφίων Δημάρχων ή Νομαρχών δεσμεύονται για την συμμετοχή τους στο συνδυασμό του υποψήφιου που θα υποστηριχθεί από το ΠΑΣΟΚ.

    2. Η συμμετοχή τους στις εκλογές ως επικεφαλής συνδυασμού ή η συμμετοχή τους σε
    άλλο συνδυασμό συνεπάγεται αυτοδίκαιη παραπομπή τους στην ΕΚΑΠ με το ερώτημα της οριστικής ανάκλησης της κομματικής ιδιότητας.

    3. Η υπαναχώρηση από την δέσμευση συμμετοχής στο συνδυασμό που θα υποστηριχθεί από το ΠΑΣΟΚ συνιστά λόγο παραπομπής τους στην ΕΚΑΠ.

    4. Μέλη των Κεντρικών ή Αποκεντρωμένων Οργάνων του Κινήματος που συμμετέχουν σε συνδυασμούς αντίπαλους από αυτούς που υποστηρίζει το Κίνημα παραπέμπονται αυτοδίκαια στην ΕΚΑΠ με το ερώτημα της καθαίρεσης από το Όργανο στο οποίο συμμετέχουν και της οριστικής ανάκλησης της κομματικής ιδιότητας.

  2. Επιτέλους, τελειώνει μια νοσηρή περίοδος «ανθρωποφαγίας». Το «όλοι μαζί» δεν θα κλείσει τις πληγές, δεν θα καλύψει το «αίμα». Η αξιολογική διαδικασία εξετράπη σε διαδικασία καταρράκωσης προσώπων και αξιοπρεπειών. Ουδείς δικαιούται να είναι υπερήφανος για τη συμμετοχή του. Την ευθύνη τη φέρουν αποκλειστικά εκείνοι που ορίστηκαν εγγυητές των διαδικασιών. Κατά τα άλλα, και φυσικά η Λίτσα θα είναι υποψήφια αντιπεριφερειάρχης. Ο «κύβος ερρίφθη». Γιατί, όμως, προηγούμενα έπρεπε να πέσει στο κεφάλι όλων; Γιατί, αν εδικαιούτο, αυτοδίκαια, η Λίτσα θάπρεπε να γίνουν όσα έγιναν μέχρι τώρα; Δεν αντιλΗφθηκαν οι «έμπειροι» των Αθηνών ότι η τακτική τους «ξεσκίζει» τους πάντες.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s